11 juni 2011

Saturday!

Har jobbat hela dagen så är skapligt trött nu! En jävla hosta har jag fått också, vill inte bli sjuk :'(....

Måste säga att det är lite roligt att alla på facebook skriver "Kör baaaah" och "På't igen bara" o liknande, medans jag skriver om att jag ska jobba haha... Men blir nog utgång på måndag och onsdag iaf. Sen torsdag såklart. Jag kommer sova bort hela fredagen haha! Men det är det faktiskt värt!

Var ju förresten och klippte mig och färga håret igår hos Jessica, lägger upp en bild vid något annat tillfälle, nu orkar jag inte hihi. Men det blev ganska kort, klippte av allt slitet, och sen blev det lite ljusare än förra gången jag färgade. Det blir bra till den riktigt heta sommaren, kommer se jättebrun ut haha ;)

Nu ska jag slänga på någon film och äta chips o dricka cola. Det förtjänar jag! Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar