1 november 2010

I keep on coming back to you

den här dagen började ju verkligen superduperbra!! Älskling och jag gick upp imorse för jag skulle till skolan och göra omprov i religion och han skulle jobba med något på sin skola... När jag väl kommer till skolan så frågar jag i expedition vilka tider som gäller för religion.. då visar det sig att det var mellan 8 och 10 på morgonen... jag kom dit vid 10. KUUUUL! Inte ett dugg. Lagom sur blev jag då.

Tog spårvagnen hem istället och gick till banken för att sätta in Calles pengar till mig så jag kunde betala hans räkning.. så något nyttigt har jag väl lyckats göra hittills också fast klockan bara är 12. Blä den här dagen kommer vara sämst.

Dessutom så har skruttisen smittat mig så jag har fått världens jävla hosta och har ont i halsen :(

Nae.. om man ska försöka jobba med säljaruppgiften.. måste hitta tre annonser först och främst >.< bajs.. HATAR SKOLAN!

goodbye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar