4 november 2010

"en sån person förkännar inte mig"

hahahaha... jaaa jag älskar när folk stavar totalt fel! Vilken stjärna alltså..

Nu är jag ensam igen, får inte en hel dag med baby förräns imorgon :( men nu är han hos sin farmor och farfar och hjälper dom lite, så det är ju bra iallafall. Sen har han lovat att köpa en stor julstjärna åt mig :D den kommer ta upp typ hela vardagsrumsfönstret :D

det står att den är 120 cm i diameter så JÄVLA stor :)

Vad ska jag göra under tiden han är borta då... jo just det, har fått i "uppdrag" av min kontaktperson att skriva ut mina fasta inkomster och mina utgifter jag haft sen jag fick mina pengar senast och tills dom tog slut.. det blir kul!! Not.
Så nu ska jag börja med det.. kanske kikar in lite senare. Får se!
PUSSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar