2 november 2010

host host

nu har min underbara pojkvän smittat mig :( när jag vakna förut var jag tvungen att springa och spotta ut en massa gult slem.. inte kul för dig som läser att veta kanske, men men :P

Igår kom Nicole hit en stund :) det var trevligt. Söt är den tjejen!
Nu sitter jag här ensam igen och väntar på att älskling ska komma tillbaka om några timmar. Men iaf sista gången han springer ifrån mig under lovet <3

Till helgen åker vi till Svärtinge, ska bli skönt att komma bort lite från vardagslivet!

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.... vore roligt om man kunde få lite kommentarer på bloggen ;)
Vi hörs senare eller något!

PUUUUSSSSS

2 kommentarer:

  1. haha, inte så kul att veta men men ;p

    men ha det så bra, vi får träffas någon dag (:

    SvaraRadera
  2. haha njae.. men kul att skriva äckliga saker ibland! Det får vi absolut :) ska du till stan något innan helgen är det bara att du hör av dig så kan vi ses en stund på stan eller något :)

    SvaraRadera