1 januari 2011

nyårsafton

Ja vart ska jag börja?
Vid fyra blev vi hämtade och åkte till ogge. Där blev det musik, dricka, matlagning (vi har nu konstaterat att jag är bättre än Oscar på att skala potatis) och typ allmänt chill. Runt åtta åkte vi vidare till Finspång där de flesta söp som faan, inklusive calle och Oscar haha. Allt rulla på, strax efter tolvslaget somna jag till i soffan och sov där ett tag. Älskling låg i sovrummet med sin syster och sov o ogge var hos någon granne xD
När klockan blev tre var jag jätteglad för vid den tiden skulle Robin komma och skjutsa hem oss.. men icke. Natten slutade med att jag och Thomas låg och typ sov i soffan och ogge hade fyllesnack för sig själv. Kl 6 kom våran skjuts.. äntligen!! Calle spydde på vägen hem. Andra gången för den natten. När klockan var sju låg vi äntligen hemma i sängen!
Sååååå där var min intressanta nyårsafton :-D
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar