12 januari 2011

dumt & patetiskt!

Hur kan man gå upp så mycket i vikt under ett lov så man måste ha arbetsbyxorna uppknäppta för att dom inte ska gå sönder?
Helt otroligt!! Måste verkligen börja träna xD men det blir säkert bra :-)
Sitter på bussen hem nu. Jag gillar att busschauffören inte vet hur man gör när man ska betala med värde.. det resulterar i gratisåk. Mindre kul är det att risken att hamna i diket är STOR. med tanke på väglaget och hur idioten gör så ligger jag illa till.. det är inte direkt en liten personbil under sommaren han kör. DET ÄR EN STOR JÄVLA BUSS MITT I VINTERN! men men. Håller tummarna för att jag inte dör :-) finns inte ens säkerhetsbälten >.< (inte för att jag skulle använda det men ändå..)
Nu är det dags att sluta skriva.. mår illa. Konstigt som människan kör?!
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar