21 december 2010

you can try but you won't succeed

Jag älskar de här kvällarna man har då och då, när pojkvännen sitter klistrad framför dataspel. Även om jag inte kan förstå det roliga i att typ skjuta på en massa animerade figurer så måste det ju finnas något som tillfredställer spelarna, så det är väl bäst man låter pojken spela..

Har förresten åkt ut till pojkens far i Svärtinge, lite impulsivt sådär :) alltid skönt att komma bort från stan även om man längtar tillbaka lika fort haha..
Ska in en sväng imorgon förmiddag dock för att hjälpa mormor att handla hem lite grejer från HC, men sen ska vi vara här till den 23:e :)

Nu har jag återigen inte så jävla mycket att berätta.. men jag har å andra sidan inget annat att göra för nu har jag kollat runt på varenda blogg jag brukar läsa, kollar facebook och felsms osv.. vad nu då???

buhu,,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar