15 oktober 2010

starting over

kör en ny blogg nu!
vill komma bort från allt tråkigt och jobbigt som står skriver i den andra bloggen.. iofs så kommer den här säkert också fyllas av sånt framöver men ändå haha.

Calle drog ganska tidigt för han var tvungen att vara med på gymnasiemässan eftersom han är ambassadör från sin skola.. så vaknade tidigt idag med andra ord. Men det dör man ju inte av.

Igår skjutsade Ogge upp mig och Calle till sjukhuset för vi skulle lämna lite saker åt mormor ifall hon skulle stanna över natten igen, men påväg dit fick vi veta att hon fick åka hem direkt så hon fick åka med oss hem :)
skönt att hon är hemma och otroligt snällt av Ogge också att skjutsa upp oss och vänta med oss på mormor så vi fick åka bil hem!

Undrar vad jag och Calle ska hitta på idag... frosta av frysen borde vi göra.. Vuxna som vi är ;)
sen får man se. Något dyker det säkert upp. Ska tvinga ut han på en promenad om solen fortfarande är framme när han kommer tillbaka hihi!
Sen ska jag såklart gå till mormor en stund och se hur det är med henne, ringde för en liten stund sen men då sov hon visst. Trodde ju inte jag att hon skulle sova när klockan var halv 10, men hon var väl antagligen trött efter sjukhusvistelsen. Lilla mormor <3
nu tror jag att jag ska göra mig fin tills skruttis kommer hem ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar